بخاری درجا ST

سری بخاری های ST شرکت فروزش پخش، سری جدید تیم تولیدیتحقیقاتی این شرکت است. در تولید سری بخاری های ST به عنوان جدیدترین تولیدات شرکت، سعی مضاعفی بر ارتقای کیفی این محصولات رفته و در نتیجه سلسله مزیتهایی بر این نوع از بخاری – چه در مقایسه با دیگر تولیدات شرکت و چه محصولات مشابه آلمانی مقرر گشته است:
در وهله اول به علت ارتقای سیستم کنترلی شمع در مدار، خرابی شمع در این مدل بسیار کاهش و در مقابل کیفیت موتورهای فن نیز به خوبی افزایش یافته است.

بخاری درجا ST به منظور تأمین گرما و تهویه مناسب در فضاهای کوچک و محدود طراحی شده اند. آنها معمولاً قدرت بخاری های سنتی را دارا بوده و در کوتاهترین زمان ممکن گرما تولید می کنند. این نوع بخاری ها معمولاً با استفاده از سوخت هایی مانند گاز طبیعی، بنزین یا دیزل کار می کنند.

از جمله مزیت دیگر مهم در سری ST این است که برد در اثر وجود اتصالات به هیچ وجه آسیب ندیده و خراب نخواهد گردید. مقاومت این بردها نیز در برابر انواع noise بسیار بالا است.

 

خرید بخاری درجا

در مورد دسته سیم ها باید افزود که دسته سیمها از لحاظ کیفی و مقاومتی به گونه ای بهبود یافته اند که اتصال اشتباه دسته سیم ها یا اتصال کوتاه فقط موجب خاموش شدن بخاری میشود،

این در حالی است که محصول مشابه آلمانی در این شرایط دچار آسیب دیدگی و خرابی خواهد گردید.

بعلاوه شاهد ارتقای کیفیت پمپ ها و ولوم ها جهت تنظیم بهتر دمای بخاری هستیم تا بتوانیم گرمای مطبوعی را به فراخور این ارتقای کیفیت به مشتریان هدیه دهیم.

بخاری درجا

بخاری درجا یک سیستم است که در وسایل نقلیه نصب می‌شود و به طور مستقل از موتور، حالت گرمایش کابین را با مصرف اندک سوخت و تامین می‌کند. این سیستم با استفاده از دمای هوای گرم و گردش آن در داخل کابین، به نحوی که با کنترل خودکار، حالت مطلوبی را بر اساس سلیقه و نیاز سرنشین ایجاد می‌کند. در ویرایش و بهینه‌سازی این سیستم، نوع سوخت مورد استفاده، کارایی و بهره‌وری بخاری، مدیریت دما و تنظیمات خودکار، از جمله عوامل مهم هستند.

بخاری درجا فروزش پخش

بخاری درجا فروزش پخش کاملا ساخت و تولید داخل هستش و تمامی قطعات توسط خود شرکت فروزش پخش تولید می شود.
برای تهیه این قطعات می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و این قطعات را تهیه کنید.
یک توصیه ویژه که قطعات مشابه بخاری درجا ایرانی در بازار موجود است ولی خب توصیه می شود که این قطعات تهیه نشود چرا که :
1- کیفیت خیلی پایینی دارند.
2- چون مطعلق به بخاری های چینی و یا آلمانی هیچ گونه مطابقت با بخاری شرکت فروزش پخش ندارد .
پس توصیه می شود برای خرید و تهیه قطعات با شماره تلفن های موجود تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای شما در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال کنند.