در لغت نامه ها گارانتی ( ضمانت )به این صورت ترجمه شده است: رضایت به پدیرفتن دین درقبال بدهی یا موارد دیگر درصورت عدم ایفای نفش شخص ثالث است .به طور خلاصه، گارانتی (ضمانت) تعهد یک نفر به مسئولیت دیگری است.
تاریخچه گارانتی
اولین بار در ۱۷۷۶ میلادی موضوع گارانتی در قانون بیمه مطرح شد، اما یک دهه طول کشید تا تبدیل به قانونی برای تضمین اجناس تجار شود.
ابتدا گارانتی صرفا برای تضمین کالای داخل انبار کشتیها و تجارت دریایی به کار گرفته میشد، اما در اوایل قرن بیستم این ابزار برای محصولات روزمره و صنعتی جامعه بشری به کار رفت. گارانتی در ایران کمتر از یک قرن قدمت دارد و از لوازم خانگی شروع شد. در سال ۱۳۲۱ شمسی، این کلمه با ساخته شدن الکتروپمپ و پس از آن محصولات لوازم منزل در کارخانه «ارج» به گوش مصرفکنندگان ایرانی رسید. از آن پس با رونق صنایع و حضور محصولات داخلی مثل محصولات بخاری درجای فروزش پخش، ایران ناسیونال، کفش ملی و دیگر کارخانههای داخلی در بازار مصرف، گارانتی کاملا ایرانی شد
واحد فروش شرکت فروزش پخش (بخاری درجا)
شرکت دانش بنیانی هست که اولین و تنهاترین تولید کننده (پک کامل ) بخاری درجا در سطح کشور می باشد .که در سال1385در استان البرز تاسیس شد. این شرکت، شاخ های از فعالیتهای خود را به تولید بخاری درجا مخصوص ماشین های سنگین اختصاص داده و تقریبا در همه جای میهن عزیزمان ایران محصول فوق را ارائه داده است که شرکت های خودرو ساز دیزلی آشنایی کامل با تولیدات شرکت فروزش پخش در حوضه ای خودرویی (سیستم تهویه مطبوع خودرویی) دارند،.همچنین شرکت فروزش پخش برای همه مراحل کسب و کار تولید بخاری درجا ، از تامین سرمایه تا تعمیر و نگهداری، راه حل ارائه کرده است.
شرکت فروزش پخش
این شرکت، خود دارای تیم توسعه و تحقیق اختصاصی می باشد که نیاز آن ها را به خارج از مجموعه برطرف می کند. خریداران محصولات فروزش پخش، با خیال راحت می توانند همه جزئیات و ایرادات پیش امده و دیگر مسائل را از واحد فنی و گارانتی بپرسند و انتظارات خود را نیز به وسیله نیروهای متخصص برطرف نمایند،
گارانتی فروزش پخش
شرکت فروزش پخش محصول خود را به مدت 18 ماه از تاریخ تحویل گارانتی می نماید ، همچنین تمامی قطعاتی که دوچار ایراد و یا آسیب دیدگی در زمان گارانتی می شوند را بلافاصله از مشتریان گرفته و قطعه جایگزین را تحویل میده.
گارانتی بخاری درجا
اگر بخاری در زمان گارانتی خراب شود بخاری توسط مشتری ارسال می شود و شرکت موظف به تعمیر آن است، سپس بعد از تعمیر دوباره ارسال می شود.
برای اعمال گارانتی اگر برچسب بخاری پاره شود بخاری دیگر شامل گارانتی نیست و برای تعمیر آن باید هزینه تعمیر توسط مشتری پرداخت گردد.
در شرایطی که برچسب بخاری پاره نشده باشد و 18 ماه گارانتی سپری شود جهت تعمیر مشتری باید هزینه پرداخت کند.
برای اعمال گارانتی نصب بخاری توسط نصابان فروزش پخش نصب می شوند و اگر نصاب دیگری آن را نصب کرد باید فیلم نصب آن به شرکت ارسال شود تا گارانتی 18 ماه برای بخاری درجا اعمال شود.
1) تعمیرات گارانتی چیست؟
تعمیر رایگان و یا تعویض قطعاتی که علت نقص فنی آنها از مواد اولیه و کارخانه تولیدی میباشد و بازرسی های منظم و مشخص شده
در کتابچه راهنمای کاربر، از دستگاه و عملکرد آن به طور معمول و دوره ای با اطلاع خریدار در زمانهای تعیین شده انجام میگیرد.
2) تفاوت تحویل و سرویس های دوره ای چیست؟
بازرسی در تحویل: بازرسی در محل تحویل هنگام تحویل دستگاه به مشتری است.- سرویسهای دوره ای: این سرویسها به صورت دوره ای در زمانهای مشخص برای کنترل و عملکرد بهتر دستگاه به انجام میگردد.
زمان سرویسهای دوره ای می بایست توسط مشتریان به مرکز خدمات اطلاع داده شود.
3) شرایط گارانتی چیست؟
گارانتی پک کامل بخاری درجای فروزش پخش مطابق دستورالعمل فروزش پخش برابر 18 ماه گارانتی از تاریخ تحویل درب کارخانه می باشد،و برای خرید قطعات به صورت جداگانه (یونیت، کلید ولوک؛ پمپ سوخت رسانی ) برابر 6 ماه می باشد.
درصورتیکه دستگاه در زمان گارانتی به شخص دیگری انتقال یابد شرایط گارانتی همچنان برقرار می باشد.
مدت زمان گارانتی با توجه به سیاستهای شرکت سازنده (فروزش پخش ) تغییر پذیر است.
4) قطعه اصلی چیست؟
قطعه ای می باشد که کیفیت آن توسط شرکت فروزش پخش تایید شده و فقط از طریق نمایندگان رسمی آن شرکت،
با لوگو و بسته بندی مخصوص شرکت فروزش پخش به فروش می رسد. در غیر اینصورت تضمینی برای اصلی بودن محصول وجود ندارد.
5) در چه شرایطی دستگاه از گارانتی خارج میشود؟
الف) درصورتیکه قبل از مرحله تحویل دستگاه مشتری آغاز به کار نماید.
ب) درصورتیکه مشتری خود اقدام به تعویض قطعه ای نماید.
پ) اگر قطعه ای از دستگاه گم، کم و یا دچار شکستگی شده باشد.
ت) اگر مشتری بیشتر از توان تعیین شده برای دستگاه از آن استفاده کرده باشد.
ث) درصورتیکه سرویسهای دوره ای به صورت مرتب و براساس برنامه زمانبندی انجام نشده باشد.
ج) درصورتیکه مشکل پیش آمده در زمان وقوع گزارش نشده باشد، و با گذشت زمان آن مشکل آمده
چ) قطعاتی مانند فیوز، لوله ورودی هوا ، اگزوز،شلنگهای سوخت رسانی ،بستها و دیگر مواد مصرفی شامل گارانتی نمیباشد.
ح) درصورتیکه تصادف و یا مشکل به وجود آمده ناشی از عملکرد اشتباه اپراتور دستگاه باشد.
خ) درصورت بلایای طبیعی، موقعیت های بحرانی و جنگ دستگاهها شامل گارانتی نمی باشند.
د) در صورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران متفرقه (غیر از پرسنل شرکت فروزش پخش ).
ذ) درصورت استفاده از سوخت نامناسب و عدم تعویض به موقع فیلتر سوخت رسانی .
ز) درصورت سهل انگاری مشتری و استفاده نامناسب
ط)باز و پاره و یا مخدوش شدن پلمپ بخاری
ظ)اتمام تاریخ گارانتی
خدمات پس از فروش شرکت فروزش پخش
این مجموعه 18 ماه گارانتی دارد به شرط اینکه پلمپ بخاری باز نشود و همپنین خدمات پس از فروش به مدت 10 سال دارد پس توصیه می شود که رانندگان عزیز قبل از اینکه درصورت بروز مشکل بخاری به جایی مراجعه کنند با شرکت فروزش پخش تماس بگیرند شاید بخاری آن ها در بازه زمانی گارانتی باشد و هزینه ایی برای تعمیر پرداخت نکنند و شرکت به صورت رایگان دستگاه را تعمیر کند و اگر در بازه زمانی نبود حتما با مسئول فنی ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه های مجاز را به شما معرفی کنند تا دچار هزینه های زیادی نشوند.
اطلاعات و فرم کامل ضوابط و شرایط گارانتی در هنگام عقد قرارداد، ایفاد می گردد.
برای اطلاع بیشتر میتواتید با واحد فنی وگارانتی تماس بگیرید تا کارسناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
شماره تماس :
..