دستورالعمل کار با دستگاه بخاری درجا فروزش پخش

سوالات متداول بخاری درجا

به سه صورت میتوان مشکلات را فهمید

                 1*از طریق کلید ولوم

                 2*از طریق چشمی

                 3*از طریق لمسی

     کلید ولوم: از طریق تعداد چشمکهای کلید قرمز رنگ میزند میتوان خطا بخاری درجا را پیدا کرد

  ار طریق چشمی: مشکلاتی مانند فیوز دسته سیم،دود دادن بخاری درجـا،کم شدن گرمای دستگاه

  از طریق لمس: کار نکردن کلید ولوم، کار نکردن پمپ سوخت رسانی

 اگر دستگاه با بالاترین توان خود کار کند در هر یک ساعت 0.58میلی لیتر استفاده میکند

و اگر با پایین ترین توان خود کار کند در هر یک ساعت 0.15 میلی لیتر سوخت مصرف میکند

تمامی خودروهاسنگین میتوانند از این بخاری درجا استفاده نمایند، حتی خودروهای که خاص میباشند

بخاری درجای فـروزش بعد از 5 ثانیه روشن بودن هوای گرم تولید میکند، و اینکه چه مقدار طول میکشد تا کابین را گرم کند بستگی به محل قرار گیری و نصب ان میباشد

) بخاری درجـای فروزش پخش توسط کلید ولومی که به روی داشبورد خودرو نصب میگردد روشن میشود،همچنین دستورالعمل کار با دستگاه بخـاری درجای فروزش پخش در سایت شرکت میباشد

بخاری درجا به دلیل اینکه خود به تنهای(مستقل) کارمیکند باعث میگردد که فشار به موتور نیاید و عمر مفید خودرو کم نشود به دلیل اینکه برای اینکه بخواهیم کابین را گرم نگه داریم

اگر دستگاه با بالاترین توان خود کار کند در هر یک ساعت 0.58میلی لیتر استفاده میکند

و اگر با پایین ترین توان خود کار کند در هر یک ساعت 0.15 میلی لیتر سوخت استفاده میکند

بیودیزل می‌تواند با سوخت دیزل معمولی، با هر نسبتی حتی در مقادیر بسیار کم (که سبب کاهش انتشارات و روانی بهتر موتور شده)  مخلوط شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود یک درصد بیودیزل، باعث افزایش روان‌شدگی تا 65 درصد می‌شود.

روانی بهتر به معنای سایش کمتر موتور بوده که در نهایت هزینه تعمیر و نگهداری دیزل را کاهش می‌دهد. همچنین اگر میزان بیودیزل را به 20 درصد برسانیم، آن گاه عدد «ستان» تا  حدود سه  واحد بهبود پیدا می‌کند. توضیح این‌که «عدد ستان» برای دیزل (بیودیزل) مفهومی همانند «عدد اکتان» برای بنزین دارد. این عدد معیار اندازه‌گیری برای نشان دادن زمان احتراق سوخت در موتورهای دیزل است.

به هر حال طی 15 میلیون تست میدانی انجام شده، مصرف بیودیزل به لحاظ قدرت اسب بخار خواصی همچون سوختهای دیزل معمولی را  نشان داده است.

استفاده از بیودیزل در یک موتور گازوئیلی معمولی منجر به کاهش اساسی هیدروکربنهای نسوخته، منوکسید کربن و و ذرات معلق می‌شود.

با بکار بردن این سوخت، از سهم کربن موجود و ذرات معلق کاسته می‌شود. (چون اکسیژن موجود در بیودیزل احتراق کامل به CO2 را ممکن می‌سازد)، اما قسمت محلول با هیدروکربن به همان صورت باقی می‌ماند یا افزایش پیدا می‌کند.

بخاری درجای فروزش پخش برای اینکه بتواند شمع خود و همچنین پمپ سوخت رسانی خود را در زمان کار با بخاری درجای فروزش پخش فعال نگه دارد نیازمند انرژی الکترونیکی میباشد  در همین راستا جهت فعال نگه داشتن نیازمند منبع انرژی میباشد که انرا از مخزن (باطری )خودرو استفاده نماید به همین منطور در برنامه نوشته شده در برد بخاری درجای فروزش پخش طوری طراحی شده است که انرژی مورد نظر را در زمانهای خیلی کم استفاده نماید تا هیچگونه مصرف بیش از اندازه نداشته باشد و هیچگ.نه اسیبی به باطری اتومبیل وارد نکند،حتی در ساعات بسیار زیادی که خودرو خاموش میباشد و نیازمند استفاده از بخاری در ساعات زیاد و با گرمایش به صورت اخرین توان بخاری درجای فروزش پخش

بله میتوان بخاری درجای فروزش را از یک خودرو برداشت و در یک خودروی دیگر جا گزاری نماییم،

همچنین طریقه نصب ان در سایت رسمی شرکت فروزش پخش (www.foroozeshpakhsh.com)

وجود دارد ،

فقط یک مسئله اینکه میبایست توان الکتریکی خودروها همانند هم باشند، به طور بخاری درجای فروزش پخشی که در یک خودروی با امپر الکتریکی 24 ولت کار میکند میبایست بخاری درجای فروزش پخش را در خودرویی که امپر 24 ولتی میباشد مورد استفاده قرار بگیرد.

بله بخاری درجا فروزش پخش هم مانند تمامی لوازم ها و دیگر وسایل خودرو نیازمند نگهداری و تعمیرات دارد،

بخاری درجا های موجود در بازار و همچنین در خودرو سازیها در زمان نصب تست شده استو تایید نهایی را از واحد کنترل کیفیت شرکت دریافت نموده است،

همچنین تمامی و انواع بخاری درجاهای تولید شده در شرکت بخاری درجا فروزش پخش در شرکت تست گردیده شده است و برچسب تایید کنترل کیفیت و همچنین بارکد گارانتی نیز بر روی انها درج شده است

قطعات بخاری درجا فروزش پخش از سه بخش (الکترونیکی،پلاستیکی و فلزی) تشکیل شده است

که میتوانید به صورت تفکیک شده در سایت رسمی شرکت فروزش پخش (http://www.foroozeshpakhsh.com/)مشاهده نمایید.

بله میتوانید بخاری درجای فروزش پخش را مجددا در اتومبیل خود نصب نمایید.

محتوای تغییر وضعممکن است علت کمبود سوخت، خرابی در سیستم الکتریکی یا مشکلات در سوخترسانی باشد. بررسی و تعمیر این مسائل می‌تواند به حل مشکل کمک کند.یت

دلایل ممکن شامل فیلتر هوا کثیف، مشکل در سیستم گرمایشی یا کاهش سطح سوخت می‌شوند. بررسی و تعمیر این مسائل لازم است.

ابتدا دستورالعمل تعمیرات در دفترچه راهنمای کاربر مطالعه شود. اگر مشکل ادامه داشته باشد، بهتر است به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.

بله، تعویض فیلتر هوا یک کار ساده است. این کار را طبق دستورالعمل تولید کننده انجام دهید و از استفاده از فیلترهای مناسب برای بخاری خود اطمینان حاصل کنید.

مطمئن شوید که بخاری به طور صحیح تنظیم شده باشد. همچنین، حفظ و تعمیر سیستم گرمایشی به موقع و استفاده از سوخت باکیفیت می‌تواند به بهبود مصرف انرژی کمک کند.

علت صدای اگزوز بخاری درجا و راه حل آن

چرا صدای اگزوز بخاری زیاد است؟ در ابتدا باید گفت که نه تنها بخاری شرکت فروزش پخش بلکه تمامی بخاری ها داری اگزوز هستند و این صدا برای تمامی بخاری ها هستش، ولی شرکت فروزش پخش در راستای رضایت مشتری چندین نمونه صدا خفه کن برای اگزوز شما طراحی کرده است و شما می توانید به راحتی این قطعه را از شرکت تهیه کنید و صدای اگزوزتون رو تا 70 درصد کاهش بدید.

 

گرم کردن کل کابین به صورت یکنواخت

برای گرم شدن یکنواخت کابین متاسفانه شرکت ها از یک خروجی در موقع نصب بخاری استفاده می کنند.
شما می توانید سه راهی خروجی هوای گرم رو از این مجموعه تهیه کنید و توسط رابط لوله خرطومی از دو جهت خروجی هوای گرم داشته باشید تا کابین به صورت یکنواخت گرم شود.
این سه راهی ها در چندین مدل ها و سایزهای مختلفی هستند که شرکت فروزش پخش ارائه می دهد و می توانید سه راهی های یکنواخت یا سه راهی هایی که تنظیم باز و بسته کردن دریچه های خروجی هوا گرم رو داشته باشند انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =